Systémové služby

aplis.cz se zaměřuje na zvýšení efektivity správy systémů Oracle, a to převzetím různé úrovně odpovědnosti za tyto klíčové problémy. Svým zákazníkům poskytuje vysokou přidanou hodnotu z hlediska odborného, procesního a personálního zajištění těchto služeb. Specifickým aspektem jsou zkušenosti se systémy s 24hodinovým provozem, dále systémy provozovanými v prostředí internetu.

Z hlediska zajištění vysoké provozní spolehlivosti aplis.cz doporučuje svým zákazníkům unixové prostředí (zejména platformu Solaris SPARC, Solaris X86 a Linux). V případě zájmů zákazníků jsme schopni plnohodnotně zabezpečit i provoz Oracle v prostředí Windows serveru.

Přehled služeb

  • Instalace operačních systémů, Oracle DB, Oracle Application Server.
  • Návrhy, instalace a konfigurace technologií pro vysokou dostupnost Oracle 11g, 12c, včetně Real Application Cluster (RAC) a Sun Cluster 3.1.
  • Profilaxe a optimalizace operačního systému, Oracle DB, Oracle Application Server.
  • Provádění údržby systémového vybavení – pravidelná aktualizace systémového prostředí, Oracle Application Server a Oracle DB.
  • Plné převzetí odpovědnosti za správu systému a databáze.
  • Vzdálený monitoring – připojení na centrální dohledové středisko aplis.cz, notifikace o nestandardních stavech systému, poskytování reportů.
  • Technická a procesní příprava převzetí správy systémového prostředí, Oracle DB, Oracle Application Server – služba Temporary Help.
  • Podpora administrace systému – provádění systémových zásahů, garance smuvně stanovené doby, pravidelné vyhodnocování systémových logů.
  • Telefonická podpora – přístup oprávněných osob na hotline aplis.cz, řešení systémových incidentů.
  • Zálohování – návrh optimálního řešení backup/recovery procesů, zajištění služby na technických prostředcích zákazníka.
  • Ladění aplikačního programového vybavení, zejména z hlediska optimalizace přístupů k prostředí Oracle (databáze a aplikační server).